maandag 3 juli 2017

Are you ready to meet the King?



Eerst maar eens een berichtje over de titel van dit blog.
Dit ene kleine zinnetje heeft zóveel betekenis gekregen in mijn leven.....zóveel, dat ik er graag over wil vertellen! Dit ene zinnetje laat mij steeds weer nadenken over mijn geloof in de Here Jezus, mijn Meester, mijn Bruidegom, de Weg, de Waarheid en het Leven.
Ik wil zo graag voorbereid zijn om HEM echt  te ontmoeten, de Koning der Koningen en Here der Heren! Ik wil mijn lamp tot de nok gevuld hebben met olie! 
Hij gaf Zijn leven voor mij, zodat ik met Hem kan leven. Hij hield al van mij, vóórdat ik van Hem hield. Hoe is het mogelijk?
Het idee dat ik Hem ooit echt zal zien vult mijn hart met zóveel LIEFDE. Ik wil daarom hier op deze aarde het onderste uit de kan.....ik wil minder van mezelf en meer van Hem!
     


Gebed:

Vandaag ben ik van U Heer én morgen en alle dagen erna!
Mijn hart kan ik U geven Heer, meer is er niet. 
Mijn leven wil ik leven vanuit aanbidding voor U! Bij alle dagelijkse dingen Heer, denk ik aan U. Heer ik heb mijn huis weer schoon voor U en plant en zaai de bloemen in m'n tuintje, omdat ik voel dat U daarvan geniet! En tussen de bedrijven door bedenk ik dan wat U ervan zou vinden als U ineens voor me zou staan. Ik voel Uw kracht, ook als er moeite is!


De zachte stem die ik hoor:

Geliefde, besef elke dag opnieuw dat Ik van je hou met een onvoorwaardelijke, intense en gepassioneerde LIEFDE!
Heb genoeg aan Mij alleen. Laat alles los van deze wereld en vertrouw erop dat ik je alles geven kan wat nodig is voor onderweg.
Lees Mijn woorden en bewaar ze in je hart. 
Wacht op Mij Geliefde, iedere dag opnieuw!  

     

Psalm 27 vers 14
Wees sterk en wacht op de Here. Laat uw hart sterk zijn en krachtig door altijd op de Here te wachten.


2 opmerkingen:

  1. Dat is het: Hij hield al van mij voordat ik Hem liefhad. Ondanks ons struikelen grijpt Hij ons bij de hand en richt ons weer op. Bij Hem mogen we altijd opnieuw beginnen. Fijn om je nieuwe blog te mogen volgen. Veel zegen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Lezers van dit Blog